Všeobecné obchodní podmínky

Základní ustanovení

Tyto všeobecné smluvní podmínky upravují právní závazkové vztahy mezi poskytovatelem mobilních masérských, regeneračních a rekondičních služeb:

Václav Richter

Sídlo: V Place 339, Brandýsek 273 41

IČ: 23269618

(dále jen provozovatel ), v prostorách klienta a kupujícím poskytovaných služeb (dále jen kupující), a uživatelem poskytovaných služeb (dále jen klient).

Provozovatel poskytuje masážní služby (dále jen procedury) na základě platného živnostenského oprávnění a dokladů osvědčujících odbornou způsobilost k vykonávaným činnostem.

Nákupem dárkového poukazu, permanentky, předplatného, nebo objednáním konkrétního termínu procedury projevuje kupující i klient svůj souhlas s všeobecnými obchodními podmínkami provozovatele.

Objednávka služeb

Termín návštěvy: Termín návštěvy je třeba dohodnout a rezervovat předem telefonicky, e-mailem, nebo jinou formou elektronické komunikace.

Dohodnutý termín je závazná objednávka. Provozovatel na dohodnutý termín návštěvy zákazníka rezervuje příslušný čas maséra. Pokud se na jeden termín, na jednom místě objednává více osob, musí být rovněž tento počet osob přítomen na místě v daný termín schopen absolvovat objednané procedury.

Přeobjednání: Pokud ze vážných důvodů nemůže klient v dohodnutém termínu proceduru absolvovat, informuje o tom předem telefonicky, nejpozději však 24 hodin před plánovaným termínem procedury. Pozdější přeobjednání nebo nepřítomnost klienta na dohodnutém místě se považuje za absenci klienta a služba je v dalším termínu účtovaná v plné výši jako provedená.

Pozdní příprava na proceduru: Masér přijíždí na místo určení cca 10 minut před sjednaným časem nejpozději však ve sjednaný čas. S ohledem na časovou posloupnost sjednaných termínů v rámci jednoho dne je nutné, aby byl každý klient připraven na proceduru nejpozději 15 minut před sjednaným časem procedury tak, aby po nezbytné úvodní konzultaci a přípravě pomůcek mohla procedura začít. V případě, že není klient po příchodu maséra připraven na proceduru a musí se například ještě převléknout, vysprchovat atp. započítává se tento čas čekání maséra na klienta do celkového času procedury a tento prostoj je rovněž zaúčtován. Rozhodující pro začátek účtování je sjednaný čas procedury.

Absence klienta: V případě nepřítomnosti objednaného klienta, kdy není přítomen ani případně náhradní klient na místě výkonu procedury v termínu a sjednaném čase, je termín zrušen. Masér na klienta déle nečeká. Takovému klientovi bude připočtena částka za takto zmařený termín při příští návštěvně, případně bude částka rovnou odečtena z hodnoty permanentky, poukazu nebo předplatného. V případě opakující se absence klienta může být další spolupráce s klientem ukončena bez nároku na náhradu nevyčerpané hodnoty permanentky, poukazu nebo předplatného. Pokud opakovaně absentující klient nemá už jakýmkoliv způsobem předplacené procedury a projeví i přes svoje opakované absence zájem o spolupráci, je klientovi umožněno další objednání pouze po uhrazení objednaných procedur předem na účet.

Odmítnutí aplikování procedury ze strany maséra po příchodu sjednaném termínu a čase: Aplikování procedury může být odmítnuto ze strany maséra v těchto případech:

a) klient vykazuje zjevné příznaky infekčních onemocnění

b) klient vykazuje stav pod vlivem návykových látek nebo pod vlivem alkoholu

c) klient vykazuje zdravotními problémy medicínského charakteru, které jsou kontraindikací objednané procedury.

d) klient vykazuje nevyhovující hygienický stav

e) chování klienta během je před a během výkonu nepřístojné

V tomto případě hradí klient proceduru v plné výši jako by byla dokončena.

Předčasné ukončení procedury ze strany maséra: Procedura může být předčasně ukončena, pokud se během ní u klienta objeví zjevné příznaky jakéhokoliv onemocnění, zdravotních potíží, které jsou kontraindikací pro výkon procedury. Procedura je předčasně ukončena, pokud se je klientovo chování i přes opakovanou výzvu nepřístojné. V tomto případě hradí klient proceduru v plné výši jako by byla dokončena.

Doprovod a přítomnost dalších osob: V průběhu procedury mohou být přítomny v prostorách, kde procedura probíhá i další osoby. Nesmí tím být ovšem nijak narušen průběh procedury. Klienta na lehátku, maséra, vybavení a průběh procedury je zakázáno fotografovat nebo pořizovat videozáznam či audiozáznam. V případě dětí do 15 let, osob se zdravotním postižením či osob nesvéprávných musí mít vždy přítomen doprovod dospělé osoby. Domácí mazlíčci (kočičky, pejsci atp.) smí být přítomni pouze v případě, že nad nimi má dozor jiná přítomná osoba tak, aby masérovi nevznikla jejich chováním škoda na zdraví, vybavení či ošacení. Případně vzniklé škody jsou řešeny bez odkladu na místě.

Odchod od klienta: Po skončení procedury, podání nezbytných informací a sbalení vybavení je provedená procedura vyúčtována. Po uhrazení procedury a případné rezervaci následujícího termínu masér odchází.

Osobní věci a cennosti: Masér požádá klienta, aby jej po příchodu uvedl do prostor, kde bude procedura probíhat. Klient může být masérem rovněž požádán, zda může využít prostor s tekoucí vodou či prostor toalety. Prosím klienty, aby si před příchodem maséra uschovali veškeré cennosti, peníze atp. Toto napomůže předejít případným pozdějším dohadům o tom, kde se nacházel a již se nenachází nějaký šperk či finanční hotovost. Stejně tak si prosím sundejte z těla veškeré šperky, které by mohly vadit při výkonu procedury a mohlo by dojít následně k jejich poškození či ztrátě. Pokud požádá klient maséra o pomoc při sundávání například řetízku z krku děje se tak vždy na odpovědnost klienta. Za případné poškození a ztráty nenese masér žádnou odpovědnost.

Informovaný souhlas klienta: Klient je před procedurou instruován o zdravotních rizicích, indikacích a kontraindikacích procedur. Pokud se rozhodne proceduru podstoupit, dává tím jasně a svobodně najevo svůj informovaný souhlas.

Zákazník je povinen před objednáním služby, popř. před samotným výkonem služby, informovat provozovatele o svých zdravotních potížích či o pouhých pochybnostech o svých zdravotních potížích, při nichž se služby nesmějí provádět nebo při nichž služby není vhodné provádět z důvodu vzniku či zhoršení zákazníkových zdravotních komplikací. Provozovatel doporučuje zákazníkovi, aby v případě jakýchkoliv svých zdravotních potíží předem konzultoval vhodnost služeb se svým lékařem.

Toto ustanovení je naplněno vyplněním Dotazníku způsobilosti k masáži, ve kterém provozovatel zjišťuje případné kontraindikace masáže, a to při prvním využití služeb a následně nejpozději jednou za 12 měsíců.

Odmítnutí vyplnění dotazníku může vést k odmítnutí poskytnutí služby.

Provozovatel neposkytuje své služby zejména při následujících potížích zákazníka

-při stavech mimořádné únavnosti až vyčerpanosti a stavech vyžadujících klid na lůžku

-při horečnatém, akutním zánětlivém a infekčním onemocnění a při podezření na ně

-na kůži postižené chorobným zánětem hnisavým nebo plísňovým

-v místech čerstvého poranění a porušení celistvosti kůže

-v místech křečových žil a bércových vředů a u zánětů žil

-dříve než 2-3 hodiny po jídle

-při nádorových onemocněních

-při krvácivých chorobách a u pokročilé aterosklerózy a osteoporózy

-při chorobách dutiny břišní, jako jsou průjmy, zejména s krvácením do stolice, při naplněném tračníku tuhou stolicí a při nevyprázdněném močovém měchýři

-při onemocnění žlučníku a močových cest

-masáž v době gravidity, dva měsíce po porodu a při menstruaci

-za žádných okolností provozovatel nemasíruje prsa u žen a prsní bradavky u mužů, oblast pohlavních orgánů, tříselnou krajinu a podpažní jamky

Každý zákazník je plně zodpovědný za svůj zdravotní stav. Provozovatel nenese žádnou odpovědnost za případné zdravotní komplikace, jež vzniknou zákazníku v důsledku jím před výkonem služby neohlášených či zatajených zdravotních potíží, kterými tento zákazník trpí, či nerespektováním výše uvedených kontraindikací.

Ceník procedur a platby: Ceník procedur je k nahlédnutí na webu provozovatele a je veden v české měně. Cena procedury je rámcově dohodnuta mezi klientem a masérem před započetím procedury. V případě potřeby navýšení ceny ať už vzhledem k požadavku klienta nebo návrhu rozšíření procedury ze strany maséra je toto navýšení rovněž ihned odsouhlaseno jak klientem, tak masérem. Ceny jsou pevné, nelze o nich smlouvat. Provozovatel není plátcem DPH, vystavuje tedy pouze jednoduchý doklad a DPH nevyčísluje. Platbu je dále možné uskutečnit v hotovosti nebo prostřednictvím bankovní aplikace QR kódem. K ceně procedury se připočítává cestovné dle ceníku. Objednáním procedury klient nebo kupující souhlasí s cenami dle ceníku.

Reklamace služeb: Při reklamaci poskytovaných služeb musí kupující či klient bezodkladně a hodnověrným způsobem doložit, že předmět reklamace souvisí s konkrétním pochybením provozovatele či maséra. Reklamace se podává písemně na adresu provozovatele. V případě bezpředmětné reklamace budou náklady na její projednání vymáhány po kupujícím či klientovi.

Dárkový poukaz

Použití dárkového poukazu: Dárkový poukaz lze použít na úhradu procedury v délce trvání dle popisu na poukazu nebo dle předchozí dohody z nabídky provozovatele mobilních masáží. U dárkového poukazu s uvedenou nominální hodnotou lze přesný druh procedury a rozsah dohodnout při sjednávání termínu návštěvy, nebo před zahájením procedury. Popis jednotlivých procedur najdete na webových stránkách provozovatele.

Platbu dárkovým poukazem je nutno nahlásit před začátkem procedury pro ověření platnosti.

Hodnota dárkového poukazu: Dárkové poukazy jsou vydávány buď s uvedenou nominální hodnotou, nebo na konkrétní druh procedury. Nevyčerpanou hodnotu dárkového poukazu nelze směnit zpět za hotovost. Poukazy v hodnotě do 1000,- Kč nelze dělit do více návštěv (termínů) pokud to nebylo dohodnuto při zakoupení poukazu.

Platnost dárkového poukazu: Dárkový poukaz je platný, pokud nebyla vyčerpána jeho hodnota, nebo neuplynula lhůta jeho platnosti. Poukaz lze použít i pro částečnou úhradu s hotovostním doplatkem nebo s doplatkem platební kartou.

Lhůta platnosti: Lhůta platnosti dárkového poukazu je šest měsíců od data prodeje, uvedeného na dárkovém poukazu. Služby mobilních masáží je nutno vyčerpat nejpozději do uplynutí lhůty platnosti poukazu. Lhůtu platnosti lze prodloužit pouze na základě dohody s provozovatelem. Za nevyčerpanou hodnotu poukazu po době uplynutí platnosti se peníze nevrací. Pokud se poukaz stane nevhodným darem, nelze jej směnit zpět za hotovost.

Osobní údaje

Při rezervaci a při objednávání masážních služeb je zákazník povinen uvádět správně a pravdivě všechny údaje. Údaje uvedené zákazníkem v jakékoliv formě jsou provozovatelem považovány za správné. Správnost údajů provozovatel neověřuje.

Zákazník bere na vědomí, že provozovatel je správcem jeho osobních a/nebo citlivých údajů ve smyslu platných právních předpisů, zejména pak ve smyslu Nařízení Evropského parlamentu a Rady (EU) 2016/679 ze dne 27. dubna 2016 o ochraně fyzických osob v souvislosti se zpracováním osobních a/nebo citlivých údajů a o volném pohybu těchto údajů a o zrušení směrnice 95/46/ES (GDPR) a zákona č. 101/2000 Sb. o ochraně osobních údajů, v platném znění.

Právním základem pro zpracování osobních a/nebo citlivých údajů dle platných právních předpisů je zejména plnění smluvních a zákonných povinností provozovatele, jako je poskytování smluvených služeb, vedení účetnictví, případně další zákonem uložené povinnosti. Účelem zpracování osobních údajů pak je plnění shora uvedených povinností poskytovatele. Příjemcem osobních údajů je poskytovatel. Doba zpracování osobních údajů je doba nutná pro splnění smlouvy se zákazníkem a následně nezbytně nutná doba pro splnění všech zákonných povinností provozovatele a ochraně jeho oprávněných zájmů.

V souvislosti se zpracováním osobních a/nebo údajů zákazníka má důvodů a právo na přenositelnost údajů (tj. získání spravovaných údajů v přehledné a strojově čitelné podobě). Právo na odvolání souhlasu se zpracováním osobních údajů se uplatní pouze tehdy, jsou-li některé údaje spravovány na základě takového souhlasu, nikoliv však v situaci, kdy jsou údaje spravovány z důvodu plnění smluvních a zákonných povinností provozovatele, a ne na základě souhlasu zákazníka.

V případě, že bude zákazník jakkoli nespokojen se zpracováním svých osobních a/nebo citlivých údajů prováděné provozovatelem, může podat stížnost přímo jemu, nebo se obrátit na Úřad pro ochranu osobních údajů.

Více informací o právech zákazníka souvisejících s ochranou jeho osobních údajů je k dispozici na internetových stránkách Úřadu pro ochranu osobních údajů.

Závěrečná ustanovení

Bezpečnost práce a prevence rizik na pracovišti: Uvedením maséra do prostor, kde má být procedura vykonána vyjadřuje kupující či klient souhlas se svou povinností zajistit bezpečnost maséra v prostorách, kde bude procedura probíhat. Masér musí být kupujícím nebo klientem upozorněn na rizika spojená s pohybem v určených prostorách. Masér se vstupem zavazuje dodržovat pravidla bezpečnosti práce a prevence rizik na pracovišti, respektive v prostorách, kde bude procedura probíhat.

Platnost a účinnost: Tyto Všeobecné obchodní podmínky vstupují v platnost a účinnost dne 1.6.2025